Varför rider vi?

Måste bara börja med att be om stoor förlåtelse för att jag inte bloggat på läänge, förra året sist typ? ;) nejdå, men vill bara tacka för att ni trots det hängt kvar, statistiken är som den brukar... TACK haha
LÄS INTE DETTA NEDANFÖR OM NI INTE VILL DET ÄR BARA LITE ÖVERTRÖTTSPRAT OM MITT BLOGGANDE haha ja. typ så
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kan ju verkligen inte påstå att jag driver en blogg med många läsare precis, men gör det mer för att jag tycker det är kul, när jag tycker det är kul.. haha, vilket kanske inte är alltid.. därav blir det kanske inte alltid den bästa uppdateringen. fast om jag hade drivit en liite större blogg hade jag skärpt mig, faktiskt haha.
Fast det går ju lite i en "cirkel"; Jag tyckerinte det alltid är särskilt kul att blogga, dels för att jag inte har så mycket fantasi så vet inte redigt vad jag ska skriva om, och dels för att det inte är så många som läser den, och jag får ju inte precis fler läsare av att jag inte uppdaterar så bra..haha så ja, inte super kanske.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Men iallafall, Jag och mamma, fast mamma var inte med inne, var på en typ "motiverings" sak, alltså typ ´"vad vill jag komma med min ridining?" Vad har jag för mål i min ridning?" osv. Där man typ fick sätta upp mål och skriva vad man var bra på, vad sin häst var bra på, vad som får en att må bra typ så. Haha iallafall jag fick en liiten "tankeställare", eller motivation till att fortsätta med det och så...
Och Lukas får vila, men har varit och fixat vatten och hö och flyttat in lite mer prylar i skåpen! 
¨Första dagen i skolan efter jullovet idag med...inte jättetaggad till att gå en hel termin precis... men vad är det? typ 155 dagar nånting till sommarlovet? haha jag vet inte...?
 
JAG BJUDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0