Paket x2

Idag hade det kommit två paket på posten till oss/mig, kan ni gissa vad det var i det ena från CDON? :D jo BELIEVE ACOUSTIC såklart! Därför är jag superduper glad just nu och gissa om jag sitter och lyssnar på den nu?;) jao. Obeskrivligt bra den med. Men förvånande när det är Justin liksom? Nej. Haha nejmen är typ beroende av låtarna nu

Och det andra paketet var glossybox, jag fick det av min syssling i julklapp, man får ett "paket" från dom en gång i månaden, och i det finns det typ olika saker/"tips"(?)(detta är då det första paket som jag fått..:))

Men om ett tag ska jag iallafall åka ner till stallet och fixa Lukas för transport, så ska vi åka till Krankelösa och träna för Malin sen!:)

Och i min första, och januaris glossybox, fanns det detta:

(lånad bild från Ida.. lat stina nivet, och kan inte ta så fina kort precis..hah)

 


 -Burt's and bees lemon butter cuticle cream (Nagelbandskräm)
 -Percy and Reed reassuringly firm session hold hairspray

-Grazette of sweden XLCreative organ oil++(vårdande olja för håret typ..?)

-Elite models intensity eye pencil

-Oliva by ccs eco makeup remover wipes

-Värdecheck på 150 kr på Burt's bees

-Glossy Magazine (?)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0