Obeskrivligt bra

Denna låten kommer finnas på hans nya album Believe Acoustic som kommer ut om...4 dagar?(den 29) Som vi(jag och mamma)  har förbokat på CDon, så är lite överlycklig för det, såklart..haha...:så längaar
 
I/på den finns det tre nya låtar från han om jag inte minns fel.. och detta är en av dom↓jag har inte lyssnat på nån mer ny än denna, vill inte det heller, haha då blir det ju inte nån "överaskning" när skivan kommer sen ju...;)  Haha, men denna dök upp på facebook, så skulle jag bara lyssna en gång, hur gick det då? Har typ lyssnat på den 24/7 när jag inte gått i skolan sen jag hörde den första gången...haha, typ beroendeframkallande skulle man kanske kunna kalla den? ;)
 
 Den är ju seriöst perfekt? haha.. nejmen HÖR på den bara...♥ fast börjar typ gråta, haha nejmen han låter så krossad typ, kanske han har gjort den till Selena..? kan va så, vad vet jag... men sjukt fin är den iallafall  
 
 Och till dom som säger att han inte kan sjunga då ;)↓
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0