Hoppträning 13 januari

Idag var som sagt jag och Lukas med i ponnygruppen istället för Cassandra och hopptränade för Malin på KBF!
Pigg/stark var han iallafall, men det får man väl ändå ta som bra?:)
Inte ett enda stopp, och förutom att han var stark så kändes det annars som att han lyssnade på mig. Och kuul var det iallafall!
Efter vi ridit fram, började vi komma två och två på "studs" på kortsidorna, upphöjd bom, kryss, och upphöjd bom. Sen kom vi på en bana på 4 hinder... Och det blev inte ett enda stopp på hela träningen och Lukas var jäätteduktig, och jag är nöjd! Har dock lite dåligt samvete, ifall jag typ tar i honom för mycket med det starka bettet och allt? Men då hoppas jag Malin hade sagt till tydligt och det gör hon väl säker isåfall? ;)

Men har gaanska mycket plugg, efter första veckan? Känns bra.. Eller nåt... Nejmen ska läsa typ 20 sidor i fysikboken till onsdag, engelskaglosor till tisdag och så ligger jag efter i matten också..;) Haha men där får jag väl skylla mig själv...

Men ska gå och lägga mig snart tror jag, haha... Trött som bara den, utan anledning egentligen? haha

Men först ska jag göra 50 situps ju!;) hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0