50 situps

Har precis ätit efterrätt som pappa gjort! sjukt gott, haha..
Nu vet ni det, haha nejmen har varit i stallet, Jag ryktade Lukas och gick med honom i typ 20 min i paddocken... Och typ stannade/svängde osv.. se om han följde mig, typ så. Och det gick väl..ibland..haha mycket och titta på och det var första gången han var i paddocken sedan vi flyttade till KBF... han har ju varit i den när vi varit på KBFs klubbtävlingar och dom har haft den ute.
 
Och nuu, snart, ska jag göra en lite halvtöntig sak sådär, som jag började med igår...haha jag ska göra 50 situps varje kväll till Maj/juni, haha vi får väl se hur länge jag  håller det... Meen, har bestämt mig för att iallafall få en någorlunda platt mage till sommaren...;) thats why
 
bild från sommaren? ja mitt ansikte ser cp ut..hah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0