2012-2013

för ganska exakt (lite mer än) ett år sen, hade jag precis slutat rida Daisy på delfoder, och vi hade typ precis runt nyår, åkt och "provridit" en häst i Smedby som jag kanske skulle bli medryttare på senare. Men så blev det ju inte.
 Inte en enda liten, liten tanke på att jag/vi i framtriden vara hästägare till en ponny som vi inte enns träffat då. Lukas. tänk att vi inte enns hade träffats då? (Hur klarade jag mig utan honom då undrar jag lite med nu? haha)
 
Sjukt hur mycket som kan hända på et år, bara 365 dagar, 8760 timmar ( mer eller mindre)...
Haha, jag kommer ihåg när vi skulle göra i ordining honom, innan vjag skulle "provrida" Lukas, att jag var så rädd för honom...haha..trodde han skulle sparka mig så fort jag kom nära rumpan och typ bita mig hårt o allt vet vad...? haha, jag var inte rädd för andra hästar, men honom...haha jag vet inte vad det var? han stog ju där så snällt? haha....men det var ju första gången jag träffade han och allt..men jag hade hört innan att han kunde va lite så men fattar inte varför jag var rädd? haha men men
bild från bland de första gångerna jag red honom (igga mitt skänkelläge är ni gulliga, haha)
 
 
Under 2012, så  har jag/våran familj osv. varit med om, dels då hästköp..:) men innan det, så precis efter midsommar i somras åkte ju mamma och jag till USA, Yellowstone i tre veckor! En riktig upplevelse, minst sagt.  många oförglömliga minnen fick vi nog med oss hem ;)
 
Och sen när vi  kommit hem till Kalmar igen, efter vi kommit hem från sommarstugan då, åkte ju vi till Ponnia Cup i Västervik! :D Med Thea, Matilda, Cassie, Cassies mamma, Maja, och hennes mamma och Lilly och hennes mamma, och sen hästarna då försås! :)
Och det slutade ju faktiskt med att vårt lag kom tvåa!!
Kan inte komma åt bilder från när vi red osv. eller nåt av nån anledning, så ni får dessa bilder iaf ;) Bjuder :)
 
 Hoppas ni haft ett grymt 2012 och kommer få ett grymt 2013!
 
 
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0