FATTAR NI HUR ÖÖVERLYCKLIG JAG ÄR

Tror ingen fattar hur överlycklig jag är, på riktigt...haha..MAMMA HAR BOKAT BILJETTER TILL JUSTIN BIEBER NÄR HAN KOMMER TILL SVERIGE (stockholm) PÅ BELIEVE TOUR DEN 24 APRIL
 
Mariah och jag skulle inte åkt dit när han kom till Sverige, eftersom biljetterna var slut....tror ni inte vi har tur som bara den så han har en extra konsert den 24 också!? Biljetterna släpptes i fredags kl 10, alltså när vi var i skolan, men mamma skulle som tur var inte göra nåt superviktigt då, så hon satt där och gjorde iallafall min dröm uppfylld... Alla biljetterna tog slut 20 min efter att de släppts, och Mariah och jag har turen att få två av dom biljetterna...
Så den 24 åker jag och Mariah upp med tåg till stockholm med pappa för att se Justin Bieber... herregud
 
HUR GLAD PÅ EN SKALA TROR NI JAG ÄR? OVERKLIGT...
 
Ursäkta min överreaktion..haha men är bara så jäkla glad så det finns inte haha...
Och inte meningen som skryt eller vad man ska säga heller såklart
 
Vi kommer andas samma luft som han, höra hans prefekta röst i verkligheten, se honom och hans uunderbara leende i verkligheten... dör..haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0