Packa..

Förlåt för sämst uppdate, men har som vanligt ínte hunnit...
 
Men ridlektionen i måndags hade jag Kingston och vi hoppade, gick/kändes super ialllafall, och likadant träningen med Malin i tisdags med Lukas :)
Igår följde Thea med till Lukas, hon ska få ta hand om Lukas i helgen då jag är i Göteborg med Cassandra, Matilda, Mamma och pappa :) Cassi, jag och Matilda ska gå på Likaseberg Lördag och söndag!  :D
Så hon följde med och typ "lärde sig" lite mer vad/hur hon skulle göra osv. och hon red även lite också!
 
Nu ska jag göra någon sida i mattebboken, måla naglarna, åka och köpa resegodis, och packa det jag kan till imorgon och helgen! imorgon ska jag sova hos Cassi, så kommer Matilda till henne vid ca halv åtta tiden(?) så går tåget från stationen vid  åtta om jag inte fattat fel! ;)
 
Men om jag ska hinna med allt det här, måste jag bannemej börja med plugget nu! ;)
 
 
CYA ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0