Lukas 1&2 september

har precis kommit hem från Lukas, duschat och nu Håller jag på att äta...själv;) haha

Igår red jag Lukas barbacka, red fram på vägen till ån och red se'n en stund i paddocken! Han skötte sig super och var lagom pigg o allt.
Efter det var det UZ möte på KBF som gällde, så det fick bli snabba tag när jag kommit hem...;) men hann dit i tid iallafall, och sedan efter när UZ mötet var slut, åkte Thea och jag hem till henne och åt kräftor:) ;) haha
(se'n åkte vi hem till mig;))

Och idag hade jag tänkt att jag skulle ridit med gummiband, så jag tog med dom till paddocken, men tror ni inte jag glömde att jag hade tagit med dom upp? Haha! så när vi hade "värmt upp" så red jag vidare...men ja, jag är glömsk ibland;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0