Plugga va're ja...

Kom hem från Lukas för nån timme sen, det fick bli ett barbacka pass samtidigt som solen höll på att gå ner. Det gick bra tycker jag :) red runt lite, utan nån riktig "plan"(vilket jag typ aaldrig har men ja..haha), men han skötte sig iallafall utmårkt :)
Men nu.. MÅSTE (hatar alltid "måste göra" saker.. haha) jag göra klart matten... haha får väl skylla mig själv som är slö och inte riktigt gör det jag ska göra på lektionerna..? right? ;)  
vi ska va typ tio sidor framåt från där jag är nu på fredag... känns sådär?
 
Ska ta o anmäla mig och Lukas till LB(!) i dressyren som är på söndag i Påryd.. Så vi ska va med på både LC:1 och LB:1(?)... haha kommer ju gå sådär för min hjärna att hålla isär programmen och komma ihåg dom... ;) men får väl hoppas på att jag kommer ihåg dom rätt iallafall! ;)
 
 
 
Men ska väl ta o börja plugga nu...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0