Klubbtävling Hyltan 21/10

I LC:1 var det clear round, så om man fick över 55% så fick man rosett:) och Lukas och jag fick 55,185%, så klarade det precis;) haha men han kändes seg, när vi kom in på banan.. Innan på framridningen var han väl "vanlig" eller vad man ska säga, varken pigg eller seg.. Men det var väl mest det som jag skulle tänka på; mer fram.

Denna LB idag, var den första startade LB i dressyr, både för mig och för mig och Lukas tillsammans! Var lite mer bestämd då att han skulle fram iallafall lite mer än i förra klassen, och det gick lite bättre med tempot inne på banan då iallafall. Och mellangaloppen, så blev han rätt stark, men fick ju ändå stopp på honom där jag skulle, dock blev det avbrott i galoppen en gång och lite taktande/trav där det skulle va skritt... Men det ska jag verkligen inte "hänga upp" mig på, det kändes bra resten av programmet och jag kom ihåg hur jag skulle rida också..kan ju va bra?;) haha

Och det slutade med att Lukas och jag vann LB:1! Med 164 p och 56,552%!

Trodde verkligen inte att det skulle gå så bra, att vi skulle komma placerade.. På vår första LB och min första LB och kan även säga att detta vår första vinst tillsammans!!:)

Bästa Lukas..❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0