Istället...

Vi hitade inte några stövlar sådär (förutom de som kostar ca 5000 kr, men känner verkligen inte för att ha dyra stövlar liksom...;)), varken på Annas, Cheval eller Lantmännen, de var väl där vi var idag... men vi ska ju troligtvis till Stockholm Horse show i december, så hittar väl troligtvis några där om jag inte hittat några innandess :) och så jätte akut med stövlar är det ju inte än.. de är lite korta, lite stora i vaden och foten.. ;)
 
Men mina (sjukt sköna) ridvantar håller på att ge upp...lite hål här o var osv.. så hittade väl mamma/vi några röda(...!) ridvantar från kingsland på cheval, å gud så sköna, men lite saftigt pris kanske...för 485 kr blir dom dina!
men mamma köpte dom iallafall...för hon tycker att det var kul att skämma bort mig och hon tyckte dom var kul...:) haha G R Y M mamma... :) ;)
De fanns i svart och några andra färger, men de svarta fanns inte i min storlek...så ja, lite "märklig" färg och utstickande är dom... haha passar inte riktigt till min personlighet kanske? ;) , invigde dom idag när jag red Lukas och dom är riktigt sköna både att bara ha på sig och rida i, och riktigt bra grepp är de i dom med!:) så är (riktigt) nöjd med dom ändå :)
Red igenom LB:1  programmet med Lukas en gång, och sedan jobbade med de delar i programmet som inte känndes bra.. t.ex mellangalloppen.. haha han blir ju bara lite stark..;) haha men det ska väl gå bra på nåt sätt hoppas jag :) annars var han superduktig, kändes bra hela programmet igenom förutom mellan traven och mellan galloppen då... men annars gick det super, så ska inte klaga.
 
 
Men ska väl gå o lägga mig snart, haha.!. ska ju orka komma ihåg programmen imorgon också... haha  ;)
 
men bloggar väl imorgon när vi kommit hem nån gång
 
 
 
 
  ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0