Förlåt...igen

Förlåt mig, för SÄMSTA uppdateringen, typ en månad sen ju? Men (det vanliga), tiden har inte räckt till och lusten måste jag erkänna inte heller har funnits där..alls..

Men iallafall.. imorgon ska vi tävla på KBFs klubbtävling! :) Lukas och jag kör på en LC (80 cm) och en LB (90 cm) utom tävlan. (då man "bara" kan tävla upp till LC på åderas klubbtävlingar, så om man vill tävla högre klasser, får man va utom tävlan. Så Vi hoppar med D-ponnyernas klass!

och det blir nog super, eftersom det blir lite mer "träning" för Lukas och mig, på LB höjd som högst o så..

Är sjukt taggad, faktiskt... och lite nervös, haha vet inte riktigt varför, men blir mer nervös när det är klubbtävling än på Lokala(borde väl endå va tvärtom?)

Men har fixat det mesta tills imorgon i Vallby, dock missade jag bussen för första gången i mitt liv, med två minuter.., som skulle gå tillbaka till Kalmar.

men eftersom jag har så sjukt snälls föäldrar så kunde pappa komma ut och hämta mig..Dock stog jag där vid busskuren i regnet i nästan en timme, så hade lagom goa, blöta och kalla fötter och skor sen ..;) haha men det ordnade sig det med!  

 

Och såhär kommer vi se ut imorgon är det tänkt:

 

 haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0