Kill me

Óm jag ska vara ärlig, så vill jag bara gå och dö någonstans i något hörn för tillfället... haha
Dagen har varit ett rent helvete .
En sak som hände i  början av helgen, som jag fortfarande inte har kommit över är väl det som tynger mig mest för tillfället. Men det finns väl de som har det värre? Så ska väl inte klaga så. Men det är väl bara att  ~le och leva vidare? right? ;)
Och sen gör det ju inte bättre att jag har träningsverk från idrotslektionen igår, typ sträckt revbensmusklerna (eller hur man säger?) och fått blåmärken på låret och rumpan efter att trillat av Lukas igår, så känner mig desutom som en liten handikappad mullvad ibland för tillfället ;) haha
 
Vill bara att ni ska veta att jag skrev inte detta inlägget för att få uppmärksamhet eller nåt, men vill bara bli av med det eller vad man ska säga....;)
 
 Men ska snart iallafall åka med bussen till Lukas och träna för Malin!
    
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0