Just nu...

Just nu, sitter jag och lyssnar på Justin Bieber...;) men sk ainte sitta här alls länge till, ska nämligen med bussen till Lukas vid fyra! Så ska väl gå och byta om snart kanske...bra idé?
 
Hoppränade iallafall för  Malin igår :) gick välsådär... han va starkt då och då, visst det kanske är bra, men ja.. haha är väl lite "rädd" för att jag inte kommer få stopp på honom alls och bara rida in i alla o allt, men det skulle han väl inte göra.. men ja :) haha  men annars gick det helt ok.
Har också anmält mig och Lukas till Udden, Annas Cup bla bla... vad det nu kna heta :) haha  Det blir 85 och 90(LC+5 och LB)
Och funderar på att va med på ackumulatorhoopningen på KBF på söndag,(man typ samlar poäng för varje hinder, och det är lite"spektakulära" hinder med... men jag vet inte riktigt..
 
Men ska ta och röra på mig lite nu, så hörs vi väl nån gång!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0