Beställda

Blev lite gladare nu, på eftermiddagen, mamma och jag åkte till cheval för att prova Tretorn Advance stövlarna, har provat dom innan, och tyckt om dom, så skulle prova igen, bara för att va säker liksom.. Då mina som jag har nu, börjar bli lite korta, är lite stora i vaden och foten... Och sen nu då, när vi kom hem, så beställde mamma dom till mig(svarta :)) Gjorde min dag typ? ja..;) haha  Nejmen dom är på REA på Skara, så dom kostar 1599 kr ist för 3300 kr, ni hittar dom på rean HÄR.  
 
Så fick komma på o tänka på lite annat med, så det är ju bra ;) TACK MAMMA :) Så det blir en julklapp (för tidig)
 
Men ska ta och läsa klart det man ska i engelskaboken, sen väntar Kemin med... Låter kul? (nej..)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0