5 sanningar om mig

  • Jag hatar lösa hårstrån, särskilt människohår, långa, typ som mina egna, när dom är på mig eller på nånting runtomkring mig, typ på skolbänken. HAHA (Eller blir typ "äcklad" av dom eller vad man ska säga, men bara när dom är på mig eller så..;) haha cp)

 

  • Det värsta jag kan tänka mig just nu är att det skulle hända nåt med Lukas, så vi var tvungna att avliva honom eller så... Haha börjar typ gråta av tanken ;) haha nejdå, men det skulle nog va det värsta (om man inte räknar med om typ nån i familjen eller nån vän eller så dog då)

 

  •  Jag är rädd för att jag är för lång för Lukas...

 

  •  Jag tänker alldeles för mycket, speciellt på typ vad andra ska tycka och säga och tänka om jag gör något annorlunda, eller köper något som någon annan har eller som kanske är lite "utstickande", även att jag kanske trivs jättebra med den saken (eller vad det nu är), så är det inte ovanligt attt jag avstår från att köpa det för att jag är för rädd för vad alla ska säga osv.... vilket inte är så bra, och lite fegt?
 
  • Jag älskar Justin Bieber.....  Har aldrig hatat honom, men har inte varit en "belieber" eller fan heller, förens nu... nu e i princip hela min mobil och min hjärna, fyllda med Justin.. ;) haha 
    Men han e BÄST, GRYMMAST, SNYGGAST, HANS LEENDE och allt vad man kan tänka sig! ;) haha :)
    Vet inte om man kan kalla mig en belieber? Jag är nog på gränsen till de iaf ;) hah
 
True ;) Haha njedå.. fast jo....;)
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0