Orientering...

Hej! I skolan idag orienterade vi i skälbytrakterna på eftermiddagen(till ca 14.00)! Orientering är ju inte riktigt min grej om man säger så..;) haha men det gick bra iallafall tror jag? (tror ni inte dom hade satt upp en kontroll på en stenmur där det stod en massa skyltar där det stog:"akta huggormarna, finns i stenmuren!" ? ;) haha...)

Efter det åkte jag hem, sedan ringde pappa o sa att jag fått en tid för vaccination, så fick cykla in till stan o ta den där förbankade, onda sprutan!;)

När jag kommit hem, gick jag och Emanuel ut en ganska rejäl sväng i det fina vädret :) ;)

I måndags och tisdags fick jag som sagt tävla Lukas på deras klubbtävling där i Vallby:D❤
I måndags var det hoppning, jag var med på clear round-70 cm och LD :)
Det blev ett stopp i clear rounden, men fick göra omstart och då blev vi felfria :)
Fick ett (2)stopp i LDn + att kom jag ihåg att man skulle svänga försent ( glömde bort banan alltså;) haha..) och då var det nog omöjligt att hoppa såklart, så det (2:a)stoppet var HELT på grund av mig såklart.
Men jag är supernöjd i alla fall trots allt;)

På dressyren på tisdagen (L:C1) fick vi 144 poäng vilket ger 53,33% :)
Det var "clear round" där med, så vi fick rosett där^^ :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0