Kan köra en sånhär....? :)

Tänkte, eftersom jag är så sjukt dålig med uppdateringen nu(händer inte så mycket i mitt liv för tillfället? ;)) så kan jag köra en sånhär! :
(jag hittade denna ↓ på http://ponnylicious.blogg.se/ ! dock "fuskade" jag lite, haha, jag tog bort några då jag inte ville ha så många;) haha)

Jag börjar med Dag 1 på måndag eller tisdag! ;)


Dag 1: En bild på personen/personerna som vet mest om dig.
Dag 2: En viktig person i ditt liv.
Dag 3: Dagens outfit.
Dag 4: En låt som betyder mycket.
Dag 5: En gammal och en ny bild på dig själv.
Dag 6: Bakrund på mobilen.
Dag 7: En bild som får dig att le.
Dag 8: Din mobiltelefon.
Dag 9: Något du önskar du gjort annorlunda i livet.
Dag 10: Din nuvarande profilbild på facebook.
Dag 11: Visa ditt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0