Dag dels i stallet och med Thea/hemma! ;)

Hej! Nu sitter jag här hemma med Thea, vi ska snart måla naglarna tror jag? :)

I morse åkte jag till stallet vid ca. tjugo över sju...då det var ridskolecupen omg. 4 på KBF! så jag tänkte att jag kunde hjälpa till lite då och så ville jag ju titta/"heja" på alla också såklart! ;)
Sofia vann dressyren med Champion, och Viktoria kom tvåa i hoppningen med Kingston idag! :)
KBF laget blev dagens vinnare,  Oskarshamn ridklubb kom till final("vann") i ridskolecupen och KBF kom tvåa sammanlagt:)

efter det, åkte jag och Thea hem till henne en stund, sedan hem till mig, och sedan åkte vi till Giraffen, vi gick in på Hööks och där hittade vi ett pannband som var lite snyggt sådär...?`;) haha

Såhär såg det ut i färgerna...vad tycker ni? :)

Sedan gick vi till MacDonad's och åt lite där;)

Och nu ska vi äta paj och somsagt måla naglarna! ;)

kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0