Dag 9: Något du önskar du gjort annorlunda i livet.

Tjaa...? haha jag vet inet om jag har "missuppfattat" Dag 9, men om jag fattat det rätt så vet jag 
inte riktigt något "stort" som skulle t.ex. påverka min framtid så mycket eller så, alstså typ "jag skulle velat börja med fotboll när jag var i lite tidig ålder så jag kunnat vara fotbollsproffs! (haha vet inte vad det var för exempel men ja...ni fattar va?;))
Men det finns mååååååååånga många misstag som jag har gjort som jag defenitivt velat göra annorlunda såklart. Vissa "småsaker" och vissa (de flesta) som jag fortfarande sitter och tänker på, och vill bara typ, försvinna... ;) nejmen seriöst... okej fine, alla gör misstag ibland, men jag måste ha gjort extra många i mitt snart 14 åriga liv.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0