Lukas 21/4

Hej!
Vi kom hem från Vallby för någon timme sen eller så?

Red iallafall Lukas i paddocken idag!:) det var lite mulet... Men långt ifrån sådär kallt och "rått" tycker jag;)
Lukas var (som vanligt;)) duktig idag, jag tror inte vi hade något speciellt "fokus" med ridpasset idag..vi gjorde lite allt möjligt kan man väll säga;)

Juste! På tävlingen i söndags tyckte JAG att Emmy och Lukas var superduktiga!:)
Och så red jag Champion på lektionen i måndags, första tingen jag rider honom! (eller ja..vi har haft sitsträning på honom någon gång, men förutom det så!;))
Vi fick göra skänkelvikningar och bogen innanför och så! Det gick väl... Lite upp och ner..? Haha men Helt ok.;)

Vi har studerat imorgon!!:D välbehövligt för min del..;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0