Ingen tävling på söndag...

Innan idag på eftermiddagen, gick jag ock Trixie ner till stallet då jag skulle anmäla mig på klubbhoppningen på söndag på Lukas, så gjorde vi det iallafall, men aldeles nyss ringde de och meddelade att det tyvärr inte blir något  med det...(och anledningen till detta förstår jag helt!)
Nu vet ni det iallafall ;)
Redovisningen igår gick väl...sådär. Jag dog inte iallafall ;) haha!
"Btw": jag ska verkligen verkligen försöka få in någon bättre/finare/personligare design...man kan ju snacka om att jag har tröttnat på den jag har nu lite...-.- ;) det går verkligen inte. Vi har försökt en "liten" tid med det..;)
Fast har iofs inte försökt så mycket på sistone, har liksom gett upp lite grann nu,haha;) men ska somsagt försöka när tiden finns! :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0