Ingen ordentlig planering

Hej! Uppdateringen har varit urusel de senaste dagarna...
Men men, tiden har inte riktigt räckt till.

Jag är iallafall inte alls glad idag, inte pepp på skolan alls osv osv. Men det kommer jag inte vara efter vi har slutat, för då ska Mariah åka med hit så ska vi träffas en stund!:)

Jag är dessutom SÄMST bokstavligt talat, på att planera... Jag ska tävla i riskolecupen i Eriksmåla på Lördag, vilket jag är glad för, och sedan ska vi hinna hem, till KBF till tre om det går för praktiska delen(heter det så? Haha, det med lastning i de!) och jag tror inte jag hinner vara med på banbygget till söndag där jag har anmält mig på Lukas vilket jag också är glad över, men Matilda och hennes mamma ska ha inflyttningskalas vid sju på lördag kväll, och jag tänkte fixa(rykta, plocka fram grejer till söndag osv) Lukas...

Så, förlåt, var bara tvungen att "säga det ut";) haha nej men, ja hoppas ni inte tycker det blev för mycket... Men ni behöver ju inte läsa om ni inte vill såklart!(vilket jag inte tror jag behöver säga;))

Nu ska jag dra till skolan iallafall!
See U!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0