Hopplektion

Nu efter jag kommit hem, har jag hunnit med en massa saker: äta, duscha, plugga lite osv.:)

Idag på ridlektionen hade jag iallafall Astor! För oss gick det väl...ganska bra iallafall? Vi hoppade en "lydnadsbana". Den första gången vi hoppade hela banan, gick det (~)jättebra(~)! Däremot andra gången, blev det två(?) "vid sidan springningar" eller vad man ska kalla det ;)
(och så är jag nog lite lång(och tung??) på honom också kanske...)

Imorgon har jag inte supermycket tid över efter skolan, ska först vid 16.40-piano(-.-...;)) och vid 18 är det grönt kort kurs på KBF!:)
Men får se hur pass mycket jag hinner med uppdateringen.!

Nu ska jag nog gå och lägga mig... Snart..;) haha
En lite lagom passande och ganska gammal bild får ni också!;)


Kommentarer
Postat av: Mariah

du är för fin stina!! <3 ;*

älskar din blogg med...! ;)

2012-03-06 @ 15:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0