@20 års kalas...

Rubriken säger det mesta, jag sitter altså vid matbordet i min fasters lägenhet och är allmänt osocial...;) haha
Vi firar min syssling som fyller 20 år! Inte något stort stort kalas, men trevligt iallafall!:)

Innan detta idag, var jag med Mariah på modehuset där jag köpte en parfym(...) och jag skulle köpa vita converse... Men de fanns inte inne i min storlek. (jag betalar hälften av dom, då mamma brukar "vilja" betala skor, men converse är ju inte gratis om man säger så ;)
(och jag hade inte tänkt att hon skulle behöva betala hela "kostnaden" heller såklart. Just say'n;))

Efter det var det snabb cykling hm, byta om, och sedan till stallet för UZ möte (bytt om igen) och sedan hit, där jag är nu!

Nu vet ni min lite halvt "proppfulla" dag, bra att veta!;) haha

(PS: mammas iPhone som jag just nu bloggar ifrån vill inte ladda upp bilder, så därav ingen bild...;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0