tills vi åker till USA/sommarstugan....

....Då ska jag blogga så ofta jag har minsta lilla tid till det!! sorry för den kassa updateringen(igen) men ja...har inte hunnit helt enkelt! men nu, ska jag bara försöka göra klart en sak i matten, och färglägga/rita mer detaljer på "urflippat ansikte" i bilden...sen är det klart med allt i skolan!^^ så då är det iallafall inte det som tar tid! ;)

MEn en sak vi ska göra snart i sommar, ska inte säga att jag inte vill dit i förväg, har aldrig varit där, men är iallafall inte det minsta "pepp" inför resan....
men jag och mamma ska åka till bl.a. Yellowstone (stav.?)(USA) med min morbror m. familj, tror vi skulle åka den 27 juni och komma hem typ den 18 juni eller nåt sånt.
Vet ni vad vi ska göra där? jo vi ska kolla på "färgglada källor", tälta i nationalparker, se "halvtama" vilda djur, med mera...-.- låter det kul? nja, sådär va?  ;) haha nejdå, men det kan ju bli spännande! det vet man ju aldrig! eller hur!? ;)   

Och då när vi är där, tror jag varken vi kommer ta med någon dator, eller det finns någon teckning(eller vad heter det? haha;)) eller tid till att blogga, och somsagt så ska vi ju bo i ett tält...-.- så då kan ni nog inte räkna med någon uppdatering...eller i-och-för-sig, jag skulle ju kunna fixa tidsinställda om ni vill? fast vet inte vad man ska/kan skriva, men kanske kommer på något....;) får se helt enkelt! hoppas jag kan ha lite fantasi och komma på något att skriva om, vi kommer va borta i tre veckor så ja...

och sedan i sommarstugan, på Rossö(en bit utanför Göteborg) vet jag inte om det kommer finnas teckning(eller vad det heter ;)), men om det gör det så ska jag frösöka blogga så ofta som möjligt iallafall! brukar alltid lyckas hitta på en massa andra saker jag vill göra på sommarloven, men när jag har lust och tid till det helt enkelt!


google bilder från Yellowstone                           detta ↑är vad jag menade med"färgglada källor" ;) haha
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0