Stallet next...

Hej! Som rubriken säger ska jag snart ta min cykel och cykla iväg mot stallet för att va stallvärd...!
Btw, vet ni vad vi/jag ska göra imorgon?! ;) jag ska få starta en clear round klass 70 cm på Lukas imorgon i Nybro!:D Emma ska starta en högre klass också så hoppas att han känner för att komma felfri iallafall med Emmy!:) eller ja, det skulle ju också vara jätte kul om han kom felfri med mig också såklart;) det här blir altså min allra första (lokala) tävling ute!:)
I söndags tävlade vi även i klubbdressyren på KBF  och jag kunde inte vara nöjdare, en andra plats!:D bästa bästa Lukas säger jag bara ;) haha
Nu ska jag iallafall dra, slänger nog eventuellt in något inlägg ikväll när jag kommit hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0