Nordby köpcenter

Hallo!;) den här dagen (iallafall halva) har tillbringats med Kajsa dels i Nordby i Nordby köpcenter(ligger på gränsen till Norge) och dels hemma i våran stuga!
I Nordby hittade jag en T-shirt och svrta shorts på Gina tricot (tänkte bl.a. lite att shortsen kabske passade till värmen som tydligen kunde bli i USA?)
Och ett nagellack på Kicks (...) och typ vita"diamantstenar" och pärlor på en klisterremsa eller vad man ska kalla det... Haha fin förklaring..;)
men jag tänkte om man kunde klistra/limma på de på ett svart, tråkigt pannband som bara ligger och skräpar hemma, om man kunde "pynta"/"piffa upp" det lite? Kanske är värt ett försök iallafall? ;)

Och vet ni? På onsdag åker vi till USA om ni inte visste det? ;) haha, men har inte hunnit fixa några tidsinställda och det går inte (tror jag?) att göra det på mobilen... Så det får helt enkelt bli en så kallad bloggpaus i typ tre veckor så kör jag ju såklart igång se'n igen när vi kommit tillbaka!:)

Det går fortfarande inte att publicera bilder(dålig mottagning (?)) så ni får klara er utan...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0