Lukas 13 juni

Nu sitter jag i bilen på väg hem från Lukas!;)
Tog det lugnt idag med tanke på gårdagens träning! Det var ju ganska ansträngande övningar då för hästarna(och ryttarna)!;)
Red mestadels på vägen ner mot ån, och travade/skrittade av i paddocken på slutet. I princip hela passet gick jättebra, fast det var ju någon läskig "vattensprutare" på vägen, så han blev liksom fastfrusen i marken, eller började gå bakåt eller åt sidorna, men när han fått titta på det var det inga som helst problem!:)

Efter Lukas hade fått äta och gå ut i hagen igen, gick jag och mamma upp till Sofie och Emmys hus för att skriva köpekontrakt för häst!!
Så nu är det gjort och den 31 juli när jag tar på han grimman, DÅ är han MIN!!❤ (oavsett om han går igenom besiktningen eller inte;) haha eller hoppas det iallafall)

Så jag måste vänta en hel jäkla sommar.... Men värt att vänta på såklart!;) haha


Kommentarer
Postat av: Hannah S.

sv: Nej..men vill gärna göra det nångång :)

2012-06-15 @ 22:41:25
URL: http://klequi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0