Lite gott och blandat!;)

Hej! Kan börja med att berätta hur det gick på klubbtävlingen i Vallby i söndags... Vi startade en clear round på 70 cm och LD(70cm). I clear rounden blev det tre stopp, altså uteslutna... Men fick göra en omstart och då kom vi iallafall runt fast inte felfria..!;)
I LD:n fick vi också tre stopp.. MEN vi kom över första hindret utan något stopp innan;) haha


Och i måndags innan ridlektionen åkte Mariah och jag in till stan en stund!
och sedan på terminens sista ridlektion innan sommarlovet gick vi ner och badade med hästarna!:)

Efter det gick några som rider i samma grupp och badade på P-viken! När vi badat klart följde Matilda med från badet hem till oss då vi skulle grilla med min familj och hennes mamma och Thea kom lite senare också! :)
Haha... "fint" väder fick vi med på slutet... Blixtar, åska o regn.... Haha!

I tisdags och onsdags har jag hjälpt till på ett läger i Vallby! Och sov även över där i stallet med de andra och tränade med Lukas på tisdagskvällen för duktiga Malin!:)
På onsdagen efter lägret red jag och Emmy ut barbacka!! Det var supermysigt och roligt vilket ni kanske kan förstå?;)

Och när vi kommit hem från Vallby åkte Mariah, Emanuel och jag och badade på P-viken och cyklade runt lite överallt efter det så vi kom hem runt elva, och Mariah sov även hos oss från onsdag till torsdag!:) ❤ och då på torsdag hjälpte hon mig att packa (tack!❤) inför resan till sommarstugan senare på dan...

Så vi landade här vid ca tio-elva och nu idag på midsommar har jag målat naglarna med den färgen som jag fick av Mariah i "förfödelsedagspresent" ((vet att du förr eller senare kommer läsa detta så tack så jättemycket Mariah men du hade inte behövt...))

Familjen med Kajsas familj har dansat runt midsommarstången och de har nu precis gått hem från oss!

Nu vet Ni läget.!;) haha

GLAD MIDSOMMAR!! Hoppas alla haft en grym dag!


Btw, det går inte att ladda upp/publicera bilder då det typ är dåligt internet, därav inga bilder...


Kommentarer
Postat av: mariah

Haha, varsegod ;* men jag ville köpa! <33

2012-06-23 @ 14:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0