Lukas träning idag(5 juni) + tävlingen i lördags(2 juni)





Tjaa... kan väl börja med att säga att jag e jättenöjd och glad att den första lokala tävlingen "ute" i Nybro i lördags med Lukas!
Det blev ett stopp på första hindret.. men jag e iallafall jättenöjd, resten av banan kändes jättebra :)
(tack Sofie och Emmy (& co.?) för att jag fick tävla!)
Och Emmy och Lukas kom tredjeplacerade den dagen!! :D

Nästa tävling blir på söndag (den 10:e) i Kristvalla! :) En LC... ;) Taggad? JA! ;) haha

Och Träniningen för Malin idag gick jättebra tycker jag! Vi fick ställa på volten till en början, efter det gick vi med bogen/rumpan innanför spåret ( i början tyckte han det var lite jobbigt så blev han ~lite sur..men när Malin hjälpte och spöt kom fram då minsann, var det piece of cake det där! ;) haha^^), sedan efter det började vi med lite skänkelvikningar och sedan gick över till en volt och då släppte det ! riktigt kul var det som vanligt! ;)

Här är tre bilder från helgen(lördags)! :) (om ni vill så kan ni trycka på "playknappen" på bilden nere i hörnet om ni vill h alite musik;) haha vet såklart inte om ni gillar den, men ja...;) 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0