Bilen..

Yes, nu sitter mamma och jag i (hyr)bilen på väg till Vallby där jag ska rida Lukas!:)
Gårdagens hoppträning för Malin gick väl ändå okej... Eller ja, sådär;) jag hade väl ridit fram lite dåligt kan jag tänka mig också...;) "styrka och syra" skulle man väl kanske kunna säga att vi gjorde... Altså typ studs på ca 1(!!) meter i slutet, och komma på kombination snett, svänga osv. Kul var det iallafall!:);)

Och idag i skolan hade vi "klasskampen", sjuor tävlar mot sjuor, åttor mot åttor osv. Vi kom delad sista plats... Haha! Men får väl nöja oss med att vi vann förra året?:)

Efter skolan åkte Mariah och jag tIll stan och kollade lite, köpte o lite så!:)
Imorgon ska jag verkligen försöka hinna uppdatera något, men är inte säker då jag har en del saker jag ska göra... Men somsagt: ska verkligen försöka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0