I Kalmar!

Hej! nu är vi tillbaka i Kalmar igen! vi kom  hem igår vid elvatiden för de som villl veta ;) haha
Jag ska iallafall byta om, gå ut med hunden en snabbis, sedan åka till Hööks med Thea och sedan vid tretiden ska vi(iallafall mamma och jag) åka till Vallby för besiktning av Lukas! ^^  Så om han går igenom, blir han min/vår imorgon när jag tar på han grimman i hagen!
och ikväll, blir det (hopp)träning för Malin inför Ponnia Cup i Västervik med de som ska vara med då! :)
Dessutom blir det ridläger i tre dagar i Vallby, från och med imorgon :D  och vi ska sova över där (vet inte hur många av nätterna) men tror tyvärr inte jag har så mycket tid till att blogga....men om jag är hemma om någon kväll, då försöker jag blogga!
 
Haha snacka om rivstart, jag har inte ridit på hela sommaren förutom skrittat i berg i USA, och det första ridpasset jag gör när jag är hemma är hoppträning för Malin+ridläger för Malin i tre dagar ! ;)(det ska bli jättekul, men är inte helt säker på att jag kommer klara mig från träningsverk... haha!)
 
men nu ska jag somsagt byta om och gå ut med hunden, så ska Thea och jag åka sen! :)
Bästa Lukas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0