vill bara säga en sak....;) :

.....och det är att även om jag gjort outit osv. till Lukas(och mig) så betyder det verkligen verkligen inte att jag inrte bryr mig om henne/älskar Daisy lika mycket ...;) utan jag älskar henne om enns lika mycket som förut!? Ah, Just sayin' ;)

Jag håller fortfarande på med "Daisy kollaget" IRL, asso utan dator. ;) haha!
det går väl inte super om man säger så...? Men när det väl är klart så hoppas vi på ett iallafall hyggligt resultat!? ;) :) 

 

Detta har jag lite som "tidsfördriv" suttit och gjort... Jag är ju inget "Proffs" på Gimp om man säger så, så det blir inte så bra resultat kanske ;) haha
men fin/mysig ponny? yes box ;) (och många fler, inklusive Daisy då ;) haha! nej skojja ba, eller jo jag menar det men tror ni fattade det? ;) )

jag är sjukt trött efetr skolan, så om jag har skrivit något konstigt osv. är det nog därför ;) haha, nejdå men är typ redan skoltrött....efter första dagen...lyckat!?

/stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0