två privatlektioner denna vecka...

Jao rubriken får tala; denna vecka ska jag hah två privatlektioner..två dagar i rad. snacka om att jag kommer bli "spagetti" i kroppen efter detta...;) haha!
-tisdag: privatlektion (på KBF) för Malin på Daisy^^ detta är typ som en julklapp kan man säga :)
-onsdag: privatlektion (på Stall Vallby) också för Malin på Lukas! :D detta är lite för att "testa" och se hur det känns liksom. jag ska ju antagligen ha honom som "medryttarponny"! :D super mysig häst.  för er som vet vem Trollet är i stallet kan man lite likna honom vid henne fast c-ponny på utseéndet! haha! det kom Thea (lifethellife.blogg.se) på när hon tittade på honom meda jag red.. för er som vill veta! ^^haha
så nu vet ni ;) haha

Ni ska få bilder på Lukas, jag hade typ lyckats fixa (på något sätt) så att alla bilder/filmer vi tog, tog jättemycket plats så de kunde inte överföras till datorn. so that's why ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0