tävlingsförberedelser, banbyggning, fadderträff..:check ;)

lång överskrift jao...;) haha
aja, men jag kom iallafall hem från stallet för nån timme sen eller så, och på den timmen har jag duschat, bytt om och gjort det underbart mysigt framför TV:n i soffan med chips, godis o' så! ^^
jag är dessutom hemma själv då mamma och pappa är och käkar på Ernesto då min faster fyller 50.

Min dag har ungefär sett ut såhär:
på förmiddagen (11 tiden) åkte jag med mamma till IKEA, där förljde det ju som vanligt såklart med något hem;) haha

efter det (14 tiden) åkte vi till Lukas (Vallby) för att göra honom fin och fixa/förbereda för imorgon! :D

direkt till stallet (KBF då) för banbyggning och senare faddermöte!
så jag har med andra ord haft en ganska fullproppad dag? haha!

Det blir en sjukt tidig morgon imorgon med...
vi ska var i Vallby vid ca 7 och det tar ca 20-30 minuter att köra ut dit och på tillbakavägen ska vi ju ha med oss Lukas också så då kör vi ju såklart saktare (försiktigare) och till-och-med en annan väg med Lukas bakom i transporten, så ja...kommer med andra ord vara en halvsovande Stina imorgon...;)men det är det värt! :)
och måste bara få säga att jag är sjukt glad och tacksam över att jag får/ska tävla imorgon! :) just sayi'n ;) haha



bild från skritturen i onsdags :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0