Tävling Lukas 29 januari

Ja... mankan inte säg amer än at jag är superglad!! I -mini LD:n kom vi felfria! :D därmed fick vi ju även med oss en blå-vit rosett hem! :D
, Lukas var "rätt" så stark, men det gör ingenting för mig! :)
I LD:n kändes det bättre, vi blev 0:0:or! :) vi körde ju inga snäva omhoppningssvängar eller så, utan red ganska lugnt, typ som en grundomgång men med lite mer "avkapade" hörn osv.  
  

känns jättebra att jag trots osäkerheten innan jag anmält mig, var med på en klass 2 också! :) (tack de som "övertalade" (eller vad man nu ska säga?) mig! ;)

Jag är supernöjd och glad, första (klubb)tävlingen för Lukas och mig och alla felfria rundor ^^:)
 fina ponny <3



(jättebra bild....;) haha men såhär såg han ut (rött schabrak under täcket))
från idag :)(ni får gärna ~ignorera mitt ansikte också...haha!  bjuder på mig...;-))

btw. min hjälm, ibland gör den så att det ser ut som att jag tittar konstigt på folk med ögonbrynen x) haha (bl.a som på bilden ;)), så det är inte meningen om det ser ut så någongång...;) just sayi'n ;))

imorgon blir det dessutom premiär-pulaåkning...med skolan... så jag vi får väl se hur det går? ;)

kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0