Privatlektion Daisy

Jaa..jag kan väl börja såhär: i början av passet...var jag nära på att trilla av flera gånger.. haha! hon reste sig och ja, jag vet inte vad Daisy hittade på.. vi övade mest på bogen/bakdelen innanför spåret (/öppnor/slutor) och ja.. hon tyckte det va jobbigt! ;)
men sedan på slutet asso...satan i gatan vad jag fick kämpa för att hålla igång henne, särskilt i galoppen... Malin satt på henne gummibannd då hon fick lite för mycket viljor och typ  inte ville gå framåt utan att "busa" lite.. haha! sötponnyn ♥
men i översikt på det hela, gick det väl ändå helt ok. jag tror hon behövde det lite ;)

lite kortfattat om privatlektionen idag altså! jag kommer knappast orka med en till på Lukas den här gången, imorgon...-.- ås trött som jag är i benen!? haha

Thea ska sova här inatt och följa med imorgon^^



kram;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0