GOTT NYTT ÅR! (1 januari 2012)

Ska väl kanske börja med att "be om ursäkt" för den dåliga uppdateringen igår! ;) men hade en verkligen fullspäckad dag;
På morgonen cyklade jag ner till stallet för att rida Daisy för sista gången på delfoder...sorgligt, men så är det..
vi gjorde inte alls mycket, skrittade fram, av på slingan och red lite i ridhuset då det var fruset i paddocken... vilket var synd, det var ju helt perfekt väder! ;)
jag red barbacka hela passet, och bara "myste runt" ^^ ;)
mamma fotade lite, men jag bloggar från mammas IPad så kan inte ladda upp nya bilder, men det kommer några bilder senare :)
efter det åkte jag hem, duschade, fixade mig ocg åkte till Thea (skulle hjälpa henne att städa sitt rum, då hon hjälpte mig ;))
så skulle hem tre/fyra timmar senare för att sedan titta på fyrverkerierna vid slottet vid fem. vid sex-tiden kom gästerna hit!
roligt att vet, men så här såg min nyårsafton/dag ut! ;)
bästa Daisy!♥
ni får en bild i repris sålänge! ;)
/stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0