Lukas 26 januari

Direk när jag kom hem från skolan, åt jag lite, bytte om och så åkte vi till Lukas^^
jag började rida vid fyra-tiden, och skrittade fram i snön på en grusväg där i det fina soliga vädret! och glad och pigg ponny var det iallafall! haha ;)
vi gick in i ridhuset efter det och gjorde lite alltmöjligt...haha
Lukas var superduktig och rolig att rida och ja...men än så kan jag nog inte säga om dagens ridpass ;) och mamma har tagit lite bilder från skritturen så det kommer nog upp någon bild senare! :)
btw, jag håller typ på och bli sjuk.för de som vill veta..-.- har sjuukt ont i huvudet (vilket jag inte brukar ha) och min hals är typ uppsvulldnad och gör ont, dessutom känns det som om jag har en "bommulstuss" i huvudet...? haha
så jag vet inte... hoppas det inte blir värre!;)
jag tänkte åka till stallet imorgon men tror inte det blir något med det om jag känner mig så som jag känner mig nu...jag vill ju inte smitta av mig på andra om det skulle vara någon "bacill"?;)


lite lagom "passande" och 'fin' bild ;)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0