lite "småpyssel"...

Ja, hej! ;)
just nu ska jag börja med ett litet "Daisy kollage"! :) altså klippa o klistra lite "IRL" inte på Gimp..(det program jag har) då jag inte riktigt förstår det...haha! eller jag vet inte riktigt hur man klipper ut konturer och så. någon "gullig själ" som vet och vill visa/berätta det för mig? :) ;)
Resultat på det hela kommer när det är klart! :)

 
Annars idag har jag inte gjort så mycket mer än att vi (jag, mami, pappa o Trixie) hjälpt Matilda att packa upp saker ut deras flyttkaronger! Oh gud jag är 'avis' på Matildas rum...så stort och fint! haha!! (menar det ;))
De sov här inatt också! Matilda sov i mitt rum... och detta slutade ju med att vi låg och pratade till 2-3-tiden? :) 

Imorgon ska jag ha morgonjour..inte jättepepp på att gå upp vid 6... men men! när man väl är där e det inte så farligt? ;)
jag är inte precis en "morgonpigg" männska..men det ska nog gå bra!? haha!

På söndag innan UZ mötet som börjar vid två, ska jag och mamma (är det tänkt) åka till Vallby och rida Lukas! :D Rolig ponny att rida detdär! ;)

bara för att ;)haha
---->


Bild i repris får ni ;)

CYA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0