Läget i "mitt liv" just nu

Hallo ;)
Ah, var berädda på att dett inlägg inte kommer vara så där superkul för allmänheten men bara så ni vet! ;)haha!
Men jag kom just hem från stallet, har varit stallvärd idag, såhär på fredagen :)
men såhär ungefär der de närmaste dagarna ut för mig (jättekul att veta ni vet ;) haha)
Lördag-: Inget inplanerat än iallafall?
Söndag-: Stallvärd(13.45-18.15)
Måndag-:Ridlektion KBF (voltige tror jag vi skule göra?^^)
Tisdag-: Privatlektion ("träning") för Malin i Valby på Lukas :)
Haha förlåt men har verkligen ingenting som har hänt eller jag vill tipsa om osv. osv.Men men! hoppas ni överlever en stund iallafall!


(Lite lagom "passande" bild också? ;))

Så såhär ser läget i "mitt liv" ut de närmste fyra dagarna (prelliminärt såklart, man vet ju inte vad som kommer hända!? ;)) för er som vill veta ;) haha! nejmen hoppas iallafall ni mår/har det bra så "ses" vi senare!
/stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0