Dagen (5 jan 2012)

Hej! Jag skriver samma inlägg som jag gjorde på Cassandras blogg...då jag inte har så mycket tid så förlåt...;)
Men Har inte så mycket att säga..men kan berätta lite om min dag på ett ungefär :)
Vid ett-tiden kom Mariah hit, det  var tänkt att vi skule till stan, men det blev inte så.. ;) haha
När hon åkt hem gjorde jag ischoklad..blev väll kanske inte jättelyckat...x)

Så nu har Matilda och hennes mamma kommit hit.. så vill inte va så "osocial" och sitt avid datorn (mammas IPAD) och sitta och blogga på den hela kvällen ;) haha
somsagt så bloggar jag på mammas IPad, så kan tyvär inte ladda upp videoklipp eller länka... men om ni vill ha ett lite "halvbra" musiktips så kan ni kopiera och klistra in osv. nedan :)↓
http://www.youtube.com/watch?v=1r74uRo3LU0&feature=youtube_gdata_player
//stina jc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0