Blogg.se/min dator does'nt work ;)

Hej! Kom hem från skolan för ett tag sen, har ätit, varit ute med hunden o lite så efter jag kommit hem.

Igår hade jag skrivit ett inlägg om ridlektionen o lite så, men när jag var klar så loggades jag ut och det försvann...? -.-
när jag försöktelogga in igen, stod det bara typ: "du kan inte logga in" eller "du har inte nätverk" eller liknande...?
så jag gav upp lite då....haha. så idag nu när jag loggade in, var inlägget borta...
aja nu vet ni den anledningen;) haha

men jag ska snart iväg och efter det, ska jag och mamma åka till Lukas, Vallby för att sedan rida för Malin vid 19.30! :) 

Men kan även sammanfatta gårdagens ridlektion lite:

Jag hade altså Rhona! Henne hade jag inte ridit på läänge innan igår.... men hon var jätterolig att rida!
hoppning stod även på schemat, ett räcke på läktarlångsidan, en kombination(?) på andra långsidan med: sax-räcke-räcke-oxer.
typ så!
Det gick faktiskt bra! Rhona var duktig och vi kom över alla hinder som skulle hoppas och jag lika glad ;) haha!


(foto: sara)

Denna fina ponny är Rhona för er som inte vet↑ ;) 

ska dra nu!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0