-.-

Jag kom hem från skolan för typ en halvtimme sen, och har inte kännt av något av huvudverken iallafall...eller jo lite, men inte supermycket, mest ont i halsen..så mina föräldrar tyckte jag skulle gå till skolan.
Men nu börjar jag få ont i huvudet (igen) så det blir nog inte någon sväng till stallet..:\
Men jag råkade ta bort det där inlägget med rubriken "der ska inte hända igen" typ, men det var inte meningen! Promille!
Jag vet inte vart det tog vägen? Men iallafall så kommer nog uppdateringen ligga lite "på botten" då tiden inte räcker till... Sorry för det...
Bloggar fortfarande från mammas iPad så har lite bildbrist då det inte går att ladda upp nya bilder -.-
Så ni får (ännu en) bild i repris..
Men det här var bara ett litet sådär lite "ointressant" inlägg, och ja bloggen är seg just för tillfället ;) haha
Kram

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Jadå :) helt okej, skriv att det är jag som har fotat bsra

2012-01-28 @ 14:09:59
URL: http://Carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0