besutsångest kallas det...↓

↓Hej ska jag väl kanske börja med! ;) ´längesen nu...men jag ska inte komma med mina vanliga ursäkter, kna tänka mig att det är otroligt tråkigt att läsa de vid detta fallet...tror ni har blivit lite trötta på det vid nuläget? ;) haha sorry för det..

Men det är bara imorgon(fredag) kvar (som förövrigt är en rätt "chill" dag i skolan, och efetrmiddagen/kvällen spenderas som stallvärd i stallet), helg och sedan ett välbehövligt sportlov från min sida! ^^

Då har jag inget direkt planerat, förutom några dagar på slutet av lovet... vilket säkert är ~ett av~ de 'svåraste' valen...;) ni ska få höra...:

Antingen så ska vi åka till göteborg torsdag-söndag (förlåt trodde det bara var torsdag-fredag...)då bor vi isåfall hos mammas kusin :)
så på fredagen då, ska vi kanske gå på göteborg horseshow(+mässan då..)! :)
på lördagen så är det tänkt att jag /vi eventuellt ska träffa en mycket efterlängtad vän...vi träffas "bara" under sommmarlovet..förövrigt bor vi annars på varsin sida av sverige förutom på sommrarna när vi är i sommarstugan som ni kanske fröstår! ;)
och då isåfall kanske gå på universeum eller nåt, eller iallafall bara umgås! :)

Sen det "andra "alternativet/valet" : Jag fick en förfrågan (som jag blev väldigt glad av) eller vad man ska kalla det, om jag ville rida,ta hand om Lukas på lördag medan Sofie, Emmy m.fl.(?) ska iväg...

Fattar ni hur svårt valet är för mig..? ;) här kan man snacka om beslutsångest... haha ;)

Jag vill verkligen båda jättegärna...

Mina föräldrar måste ju såklart också bestämma! så vi får se hur det blir...hoppas på båda.. i princip..

ah nu vet ni iallafall läget, och ni kan ju räkna med myycket mer uppdatering än på de senaste dagarna.. dock kanske inte imorgon... men annars! :)




*igga min skänkel*;)
oj vilket långt inlägg det blev då..? haha

kram stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0