Måste...-.-

Idag, måndag, tänkte ag städa mitt rum..eller rättare sagt: jag måste. ;) haha
Och så ska jag hinna med och duscha också, jag fick även lite lust att göra chokladbollar..haha men det får vi väl se hur det blir med det!? ;) lite sent nu knakse...

Vaknade vid ungefär 9 idag iallafall, åt frukost och gick ut en promenad med Trixie i det sjukt fina vädret! :)
Tog även en sväng förbi stallet i promenaden, skulle anmäla mig på Grönt kort kursen..!

Ska hoppträna med Lukas för Malin i Krankelösa imorgon vid 12! ^^



Ja...min hund e lite knas, hon äter istappar...?x) haha (frivilligt såklart) bara så ni vet liksom...;) 
 
Nej men nu ska jag fortsätta städa mitt rum tänkte jag...fast kommer nog inte bli så mycket gjort men kan ju försöka iaf! ;)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0