Lukas (träning) 21 februari

Hej!

För det första vill jag bara säga att jag är jätte glad för att jag fick träna lukas idag! :) ;) tack!

På hoppträningen för Malin i krankelösa med Lukas idag, hoppade vi först på en åtta över mur,  vatten matta och en oxer med sockerbitar under,  och på slutet ett studs/en serie (?)!
Det gick bra! Jag är nöjd iallafall! :) två stopp som jag tar på mig ;) 



Ja.. vad ska man säga om denna fina "ritning" gjord av mig...↑? ;) haha!

Nej men detta hoppade vi idag...det blev väldigt rörigt på bilden kännde jag... men hoppas ni förstår! :)
annars är det bara att hojta till såklart om ni inte fattar något eller vill veta!

Och de så kallade "siffror" ska var antalet galoppsprång mellan hinderna..

Något litet fel är det säkert på bilden, men på ett ungefär iallafall.

Lukas var somsagt duktig och idag har vi även hoppat det högsta (hittils?) tillsammans! : 1 m ungefär tror jag de sista hindret/hinderna låg på i slutet på serien/studsen! :D

Duktiga, fina Lukas...♥ ;)






tro inte att jag "glömt bort" Daisy..för det skulle jag såklart aldrig
göra...! ♥ ;) Jag älskar henne lika mycket nu som förr..;)!

foto: sara






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0