Lukas 30 januari

Vi kom hem ganska sent igår från vallby, Lukas..=inget inlägg... förlåt...

På träningen fick vi i början, bogen innanför spåret, bakdelen innanför och så liknande, det gick väl ganska bra? Jag fick ett spö efetr en liten stund...och då kunde han gå med bakdelen innanför spåret minsann! ;) haha
Vi var på volt, jobbade lite övergångar osv. både skritt-trav-skritt galopp.
lite kort om "träningen" (?) altså. :)

"Ursäkta" men måstte bara säga det:haha:  jag är sjukt glad för att jag får rida, sköta om osv. Lukas! Vill bara säga tack för att jag vick tävla i söndags också! :D
Lika glad varje gång vi åker ut till Lukas/Vallby :)  
(Samma sak med Daisy också såklart då;))



That's all i have to say! ;) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0